ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στο πλαίσιο του μαθήματος της ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, στην ενότητα «ΠΑΡΑΓΩΓΗ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ» οι μαθητές της πρώτης τάξης του σχολείου μας κατασκεύασαν ο καθένας την πασχαλινή λαμπάδα του βάζοντας την έμπνευσή του, το προσωπικό του γούστο και τις ικανότητές του.
Η επιλογή μου ως διδάσκουσα, να κάνω το μάθημα εργαστηριακό ήταν συνειδητή, καθώς κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς τα «πρωτάκια» μας, διακρίθηκαν για τις ιδιαίτερες ικανότητες, τη φαντασία, την όρεξη και τη διάθεση να παίρνουν μέρος σε δημιουργικές εργασίες.
Εκτός όμως, από την εκπαιδευτική και γνωστική διαδικασία, υπάρχει και μια άλλη σπουδαιότερη διάσταση, που περιλαμβάνει τη μαθητική αλληλεγγύη, την ομαδικότητα, τη συνεργασία και το μοίρασμα. Μέσα από τη δράση αυτή οι μαθητές μας απέδειξαν ότι θέλουν να μοιράζονται (μοιράστηκαν τα υλικά τους με όσους δεν είχαν για διάφορους λόγους φέρει), και να βοηθούν (βοήθησαν στις κατασκευές όσους συμμαθητές τους δεν τα κατάφερναν).
Αξίζουν λοιπόν πολλά μπράβο και συγχαρητήρια στα παιδιά μας!
Τις λαμπάδες για τους μαθητές μας, δώρισε ο πατέρας Χρυσόστομος ο ιερέας του Ι.Ν. Αγίου Χριστοφόρου Κρηνίδων, ο οποίος με χαρά ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου. Ο πατέρας Χρυσόστομος αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται πάντα δίπλα στη σχολική κοινότητα του Λυκείου και του Γυμνασίου Κρηνίδων, υποστηρίζοντάς μας πνευματικά, ηθικά και υλικά. Γι’ αυτό τον ευχαριστούμε θερμά και του ευχόμαστε δύναμη και επιτυχία στο έργο του.
Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΣΑΜΑΡΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ